Powered By Blogger

Friday, November 8, 2013

Õppereis Matsalu rahvusparki


Viiendal oktoobril külastasid Matsalu rahvusparki Tallinna Linnamäe Vene Lütseumi seitsmenda klassi õpilased. Õppereisi käigus külastati Matsalu looduskeskust, Viita puisniitu ja alvarit, Suitsu vaatetorni ja matkarada ning sõideti paadiga Matsalu roostikus piki Suitsu ja Kasari jõge. Pärast lõunasööki külastati Metsküla-Salmi rannaniite, Keemu linnutorni ja Salevere Salumäge. Õpilased ja õpetajad jäid väga rahule. Estonian Nature Tours tänab kõiki lapsi, kes leidsid aega saata meile tagasisidet!

"Me olime Matsalu rahvuspargis viiendal oktoobril. Meile meeldis ekskursioon metsas, sõita paadiga, vaadata linde, looduse muuseum, tõusta tornile. Mets oli ilus,laulsid linnud.
Kõike head teile."
/ Anna, Ljuba ja Nadja 


 Loodusgiid  Marje Loide selgitab õpilastele mis on puisniit ja mis on alvar / N. Nilender

"Me tahame öelda, et:
see oli väga huviatav ekskursioon;
me saime teada palju uut,loomadest,lindudest ja taimedest;
meile väga meeldis paadisõit;
söök oli maitsev.
" / Liza ja Dasha


 
Suitsu vaatetorni juures / N. Nilender


"Ma olin koos klassiga Matsalu rahvuspargis. See oli huvitav reis, loodus oli väga ilus. Mulle väga meeldis. Aitäh!" / Edgars


"Meile meeldis ekskursioon. Aga kõige rohkem meile meeldis vaatetornil olla, meil oli väga lõbus metsas jalutada ja paadil sõita. Film oli natukene igav, aga me saime palju teada filmist. Meile väga meeldis söök, Oli vahva bussis sõita, meil oli väga lõbus. Suur aitäh teile ekskursiooni eest!
Soovime teile palju edu."
/ Sofia  ja Polina

"Mulle väga meeldis see eksukursioon. Mulle meeldis vaatetorn, vaadata linde oli  huvitav. Veel mulle meeldis sõita paadiga." / Nikita 


 
 Paadiga Kasari jõel / N. Nilender

"Me tahame öelda,et meile väga meeldis teie rahvuspark.
Kirillile meeldis kõik! Leonile meeldis ka kõik. Kõigepealt me ei tahtsime minna Matsalu Rahvusparki, aga meie emad ütlesid et me peame minema. Me arvame, et paadi sõit."
/ Kirill ja Leon

"Meie klass oli Matsalu rahvuspargis 5. oktoobril. Ja me tahame rääkida mis meile meeldis.
Anna: Mina kahjuks ei olnud Matsalu rahvuspargis, aga ma kuulsin, et kõigile seal väga meeldis. Järgmisel korral ma väga tahan sinna minna.
Evelina: Kõigepealt ma ei tahtnud minna Matsalu Rahvusparki. Aga kui ekskursioon löppes ma sain aru, et see park on väga ilus ja võluv. Kõige rohkem mulle meeldis paadisõit. Mulle ka meeldis vaatetorn, seal oli väga huvitav ja ilus vaatepilt. Kahjuks linnud lendasid juba arä. Veel mulle meeldis tasuta tee ja kohv. Ma rõõmuga tulen sinna veel üks kord koos sõpradega. Aitäh väga hea ekskursiooni eest."
/ Anna ja Evelina :)


 Suitsu matkarada / N. Nilender

"Meile meeldis ekskursioon Matsalus. Edgaril kõige rohkem meeldis paadi sõita ja mulle ka, aga veel mulle meeldis käia rajjat. Meile väga meeldis meie ekskursioon." / Ilja ja Edgar
 
"Me oleme väga tänulikud teile. Et te veetsite meiega ekskuriooni  5 oktoobril. Matsalus on väga huvitav et seal on väga palju taimed ja lindu .Äitäh teile muljete eest." / Kirill ja Georg


Matkarada Salevere Salumäel / N. Nilender

1 comment:

  1. Oli tõesti tore päev, lapsed vahavad ja uudishimulikud! Marje

    ReplyDelete